Maatregelen van Spijker & Co in verband met de COVID-19 pandemie (Coronavirus)

De verspreiding van het Coronavirus (COVID-19) leidt nationaal en internationaal tot diverse maatregelen en beperkingen. Beperkingen die ook van invloed zijn op de werkwijze en prestaties die je van Spijker & Co gewend bent.

Met dit bericht wil ik jou persoonlijk op de hoogte brengen van de maatregelen die we nemen om de risico’s in deze moeilijke tijd tot een minimum te beperken. Onze onvoorwaardelijke toewijding aan de gezondheid en veiligheid van jou als klant, de gemeenschap en onze medewerkers staat daarbij voorop.

Wij zijn en blijven gewoon bereikbaar tijdens deze periode. Onze medewerkers zullen deels vanuit hun thuislocatie werken, maar er zal altijd iemand op kantoor zijn. Het kan zijn dat onze kantoorlocatie wat later opengaat dan normaal en iets eerder dichtgaat.

Afspraken op locatie met onze klanten zullen wij zoveel mogelijk vermijden en vervangen door telefoongesprekken en videoconferencing. Wil je toch langskomen? Bel ons even van tevoren, dan overleggen we over de mogelijkheden.

Wij merken dat sommige van onze leveranciers leveringsproblemen hebben i.v.m. personeelstekorten c.q. transportproblemen. Hierdoor kan het zijn dat orders later afgeleverd worden dan gepland. Als dat het geval is dan nemen wij direct contact met je op en zoeken naar een oplossing. Wil je zelf de levering van je bestelling naar een later moment verplaatsen? Neem dan contact op met ons op. We passen de leverdatum graag aan naar een door jou gekozen datum in de toekomst.

Wij wensen jou en je medewerkers namens het hele team bij Spijker & Co het allerbeste!

Regelmatig tips ontvangen via e-mail om meer leads en omzet te genereren? Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid of betrokken medewerkers? Schrijf je hier in!