Blog
Berichten vol tips om meer leads en omzet te genereren. Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid en betrokken medewerkers. Haal meer uit jouw marketing- en communicatiebudget!
10 tips voor jouw e-mailhandtekening
Heel veel zakelijke communicatie verzenden we tegenwoordig via e-mail. Ook hier geldt: you never get a second chance for a first impression. Neem jouw e-mailhandtekening: hoe ziet die eruit? Past deze wel goed in jouw huisstijl? Een doeltreffende e-mailhandtekening is eenvoudig, informatief en professioneel. Maar dit betekent niet dat jouw e-mailhandtekening er saai...
Ontdek het verschil tussen een native app, web app en hybride app
De vraag naar het laten maken van een app voor mobiele telefoons en tablet computers blijft groeien. Het gebruik van deze apparaten neemt sterk toe en de behoefte om te profiteren van mobile marketing stijgt daarmee ook. Loop je al een tijd rond met het idee om een app te...
10 tips voor een goede PowerPoint presentatie
Veel mensen maken PowerPoint presentaties ter ondersteuning van het verhaal dat ze willen vertellen. In de video 'Life after death by PowerPoint' laat Don McMillan op humoristische wijze zien welke fouten gebruikers het meest maken. Wat is een goede PowerPoint presentatie? Hier geeft Spijker & Co jou 10 tips om jouw...
Voorkom consumenten op jouw website
Heb jij een bedrijf dat diensten of producten levert die gericht zijn op andere bedrijven? Dan merk je dat ook consumenten op de één of andere manier op jouw website belanden en zelfs reageren. Daar zit je eigenlijk niet op te wachten, toch? Dat verkeer is niet gekwalificeerd, het vertroebelt...
Alle formaten drukwerk in een handige checklist
Het kiezen van het juiste formaat papier voor jouw drukwerk is soms lastig. Natuurlijk, iedereen kent het standaard A4’tje van 297 x 210 mm: het papier uit je printer. Maar weet jij ook wat de afmetingen van het A5, A2 of A0 formaat en andere formaten drukwerk zijn? De basis:...
5 manieren om tijd te besparen bij het maken van content
Contentcreatie kost, als je het goed doet, tijd. Maar je bent een drukke ondernemer met veel op je bord. Er zijn manieren om het proces van content creëren te stroomlijnen en tijd te besparen, terwijl je nog steeds waardevolle inhoud creëert vanuit jouw bedrijf die bij jouw doelgroep zal opvallen....
Pas op, hierom kan Google jouw website bestraffen
De invloed van Google op het succes van jouw website, of misschien wel het succes van jouw bedrijf, is groot. Google speelt de rol van internetpolitie, die websites promoot die volgens hun regels opereren en webpagina's naar beneden haalt die naar hun mening bezoekers niet goed bedienen. De technologiegigant Google...
Vergroot de impact van jouw video’s op social media met deze tips
Video’s zijn een geweldig medium om jouw naamsbekendheid te vergroten. Je kunt er namelijk verhalen mee vertellen. Zo vergroot je betrokkenheid en bevorder je het delen van de video’s met anderen. Voorwaarde is wel dat de video jouw doelgroep op de juiste manier aanspreekt. Anders is het zonde van je...
Hoger scoren in Google? Maak dan niet deze SEO-fouten!
Iedereen wil graag hoog scoren in Google om nieuwe klanten binnen te halen. Het valt niet mee om die positie voor populaire zoekwoorden te bereiken. Wat zeker niet helpt is dat de meeste websites op het gebied van SEO (zoekmachineoptimalisatie) grote fouten maken. Deze fouten hebben een negatief effect op je ranking...
7 kansen om jouw website te verbeteren
Jouw bedrijf heeft uiteraard al een website. Maar dat betekent niet dat je daar tijden mee vooruit kunt en achterover kunt leunen. Surfgedrag en trends veranderen, jouw behoeften en die van je doelgroep veranderen. Dus moet jouw website zich blijven ontwikkelen om daarmee jouw doelen te blijven bereiken. Antwoord op...
Benut vandaag nog deze 9 trends in e-mailmarketing
E-mailmarketing roept bij veel mensen de vraag op of het niet teveel een hype is. Iedereen zou de e-mailings als spam in hun inbox ervaren. Echter, met e-mailmarketing scoren bedrijven al jarenlang indrukwekkende resultaten. Hoezo indrukwekkend? E-mail levert een gemiddeld rendement op van 122%. Dat is vier keer hoger dan...
Volg 4 trends in SEO en…scoor!
Als eerste bovenaan de zoekresultaten staan? Voor velen het ultieme doel. Echter, dat is niet de enige plek die telt. Als je niet bovenaan staat, kun je alsnog veel doen om jouw organische zoekresultaten te verbeteren en meer bezoekers binnen te halen via Google. Beter scoren met 4 trends in...
Zet advertenties in voor werving nieuwe klanten
De term marketing omvat een breed scala aan kanalen en activiteiten waarmee je jouw bedrijf kunt promoten. Eén van de onderdelen in de marketingmix is het plaatsen van advertenties. In deze digitale tijd komt dit bij sommige mensen een tikkeltje ouderwets over. Maar als je advertenties op de juiste manier inzet is...
Deze werken wél! Snelle SEO tips om jouw website snel beter vindbaar te maken
Even voor de duidelijkheid. Er bestaan geen snelle SEO tips om jouw website direct hoger te laten scoren in Google. Om dit doel te bereiken, moet je continu actief zijn met zoekmachinemarketing om jouw website te verbeteren. Vandaag nog direct resultaat met deze SEO tips Toch hebben we een paar...