Blog

Berichten vol tips om meer leads en omzet te genereren. Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid en betrokken medewerkers. Haal meer uit jouw marketing- en communicatiebudget!

social_media_trends_2019

Benut direct de social media trends voor 2019

Wat zijn de belangrijkste trends op het gebied van social media in 2019? Nieuwe formats, uitdagingen en manieren om betrokken te zijn, maken van 2019 een spannende tijd om via social media te communiceren. Lees mee en bereid je nu al succesvol voor op het nieuwe jaar. Trend 1: Vertrouwen opnieuw...
trends_webdesign

Doe je voordeel met deze trends in webdesign voor 2019

De jaarwisseling nadert snel. Een nieuw jaar met nieuwe digitale kansen! Speciaal voor jou zetten we de trends voor 2019 op het gebied van webdesign op een rij. Loop deze door en ontdek hoe jij je website verbetert met deze tips. Trend 1: video op volledig schermgrootte Video is een handig en...
Een SEO-vriendelijke website helpt jou op heel veel fronten

Een SEO-vriendelijke website helpt jou op heel veel fronten

Jouw website vormt het hart van jouw online marketing. Daarom zou je website gebouwd moeten worden op een marketingfundering in plaats van op het feit dat de website er vooral mooi moet uitzien. Een visueel aantrekkelijke website spreekt mogelijk mensen meer aan, maar je moet streven naar een goede balans...
bepaaljedoelgroep

Bepaal gericht jouw doelgroep

Het definiëren van jouw doelgroep is één van de belangrijkste aandachtspunten bij de start van jouw marketingactie. Hét fundament onder alle elementen van jouw marketingstrategie. Van hoe je jouw producten of diensten ontwikkelt en beschrijft tot en met de keuze van de marketingkanalen die je gebruikt om die te promoten. Even...
event_marketing

Tips voor effectievere event marketing

Ondanks de digitale transformatie van marketing wordt event marketing ook nog steeds ingezet om nieuwe klanten te werven. Hieronder vallen bijvoorbeeld presentaties, beurzen, netwerkbijeenkomsten, uitjes met klanten en productdemo’s. Maximaal rendement uit dit soort marketingactiviteiten verlangt ondersteuning van andere marketingmiddelen. Benut daarom de onderstaande tips voor meer rendement op jouw...
GettyImages-536274339

Pas je website aan en haal meer klanten binnen

Veel bedrijven stellen zichzelf doelen voor hun online marketing. Ons advies? Check die opnieuw. En vraag jezelf af of je op het goede spoor zit om die doelen te bereiken. Er is niets om je voor te schamen: je bent zeker niet de enige die achterloopt op de doelstellingen.  Analyseren...
klantreis

Kom in actie en zorg dat jij niks mist in jouw content marketing strategie!

Denk aan je laatste grote aankoop. Die deed je waarschijnlijk niet zomaar blindelings. Je investeerde waarschijnlijk tijd in het onderzoeken van merken, het lezen van productrecensies en het afwegen van opties. Je doet toch niet impulsief een grote investering aan de hand van een enkele advertentie die je zag? Natuurlijk...
scorende_homepage

Laat jouw homepage scoren!

De tijd die bezoekers jouw website gunnen, is kort. Komen ze voor het eerst op jouw site? Dan scannen zij kort even de eerste pagina. In die luttele seconden bepalen zij of ze er meer tijd aan willen besteden. Of dat ze direct verder zoeken op het internet. Snel een...
linkedin_marketing

8 tips om met LinkedIn je marketingdoelen te helpen realiseren

Hoe vaak plaats jij een bericht op LinkedIn of een reactie op een bericht van iemand anders? De meeste mensen zien LinkedIn als het belangrijkste ‘zakelijke’ social media kanaal. Toch gebruiken zij LinkedIn alleen als adresboekje of om hun CV bij te werken. Ze besteden vaak veel meer tijd op...
ThinkstockPhotos-185517378

Waarom je regelmatig de Google Analytics van jouw website moet bekijken?

Op veel websites wordt de tracking code van Google Analytics geplaatst om data te verzamelen over de bezoekers van je website. Vervolgens worden die getoond in pagina’s vol tabellen en grafieken. Maar wat heb je nu precies aan al die data? Google Analytics is een vorm van web analytics. De...
seo_trends

Volg 4 trends in SEO en…scoor!

Als eerste bovenaan de zoekresultaten staan? Voor velen het ultieme doel. Echter, dat is niet de enige plek die telt. Als je niet bovenaan staat, kun je alsnog veel doen om jouw organische zoekresultaten te verbeteren en meer bezoekers binnen te halen via Google. Beter scoren met 4 trends in...
drukwerk

7 redenen waarom drukwerk nog steeds goed werkt

Naast onze grafische werkzaamheden begonnen we in 1995 bij Spijker & Co met het bouwen van websites. Toen al zagen we dat de wereld zou veranderen door de komst van internet. Destijds werd gezegd dat internet de toekomst was en drukwerk zou verdwijnen.  Nu 23 jaar later is drukwerk nog...
advertenties

Zet advertenties in voor werving nieuwe klanten

De term marketing omvat een breed scala aan kanalen en activiteiten waarmee je jouw bedrijf kunt promoten. Eén van de onderdelen in de marketingmix is het plaatsen van advertenties. In deze digitale tijd komt dit bij sommige mensen een tikkeltje ouderwets over. Maar als je advertenties op de juiste manier inzet is...
Klanten-binnenhalen-via-Instagram

Klanten binnenhalen via Instagram? Benut de 7 beste tips!

Instagram is uitgegroeid tot een volwaardig marketingplatform. Het aantal gebruikers is snel gegroeid. Ook de tijd die zij doorbrengen op dit platform stijgt gestaag. Volgens het jaarlijkse rapport van Social Media Examiner is ongeveer 69% van de marketeers van plan om hun investeringen op het platform te verhogen komend jaar. Terwijl 74%...
SEO_tips

Deze werken wél! Snelle SEO tips om jouw website snel beter vindbaar te maken

Even voor de duidelijkheid. Er bestaan geen snelle SEO tips om jouw website direct hoger te laten scoren in Google. Om dit doel te bereiken, moet je continu actief zijn met zoekmachinemarketing om jouw website te verbeteren.  Vandaag nog direct resultaat met deze SEO tips Toch hebben we een paar...
dienstverlening_opvallen

Laat jouw dienstverlening opvallen met deze tips

Er zijn veel verschillende soorten dienstverlenende bedrijven. Zo heb je advocaten, accountants, coaches, interimmanagers en ga zo maar door. Wat deze bedrijven uniek maakt, is dat ze geen tastbare producten aan hun klanten aanbieden, maar eerder op kennis gebaseerde diensten. Bedrijven in deze branche verkopen in feite relaties met een...
contentvakantie

Content neemt geen vakanties: waarom je deze zomer door moet gaan met content maken!

Naarmate de zomer nadert en je gedachten afdwalen van je kantoor naar zon, zee, strand of een fijne barbecue in je achtertuin, kan het verleidelijk zijn om het maken van nieuwe inhoud voor je website of social media uit te stellen of zelfs over te slaan. Hoewel het aantrekkelijk lijkt...
social_media_misvattingen

8 hardnekkige social media misvattingen weerlegd

Social media marketing was in het verleden een ondergeschoven kindje bij veel bedrijven. Pak je het goed aan? Dan is het juist één van de topstrategieën om jouw doelgroep te bereiken en te betrekken en jouw producten en diensten te promoten. Met als winst het genereren van leads en omzet....

Regelmatig tips ontvangen via e-mail om meer leads en omzet te genereren? Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid of betrokken medewerkers? Schrijf je hier onder in!

E-mailnieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.