Blog

Berichten vol tips om meer leads en omzet te genereren. Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid en betrokken medewerkers. Haal meer uit jouw marketing- en communicatiebudget!

e-mailmarketing

Benut vandaag nog deze 9 trends in e-mailmarketing

E-mailmarketing roept bij veel mensen de vraag op of het niet teveel een hype is. Iedereen zou de e-mailings als spam in hun inbox ervaren. Echter, met e-mailmarketing scoren bedrijven al jarenlang indrukwekkende resultaten. Hoezo indrukwekkend? E-mail levert een gemiddeld rendement op van 122%. Dat is vier keer hoger dan...
GettyImages-943866542

Concrete tips waarmee jij bezoekers langer op jouw website houdt

Jij besteedt veel tijd, moeite en geld aan het ontwikkelen van een website voor jouw bedrijf. Dus je wilt er zeker van zijn dat jouw site de aandacht van mensen trekt. En hen vervolgens de informatie geeft die ze nodig hebben om overtuigd te kiezen voor jouw bedrijf. Echter, niemand...
zoekmachinescoren

Vermijd de 10 veelvoorkomende tekstfouten en scoor hoger bij Google

Hoe vinden potentiële klanten jouw bedrijf? De kans is groot dat ze online zoeken. Of jouw doelgroep zich nu in het hele land of jouw eigen omgeving bevindt: internet is het beste kanaal om merken, diensten en producten te onderzoeken voordat je deze koopt. Daarom is het schrijven van teksten...
marketing_automation

Marketing automation als motor van de customer journey

Bedrijven gebruiken marketing automation meestal als marketing instrument. Bedoeld om contact te houden met bestaande klanten. Of om potentiële klanten te bereiken en te overtuigen om een eerste aankoop te doen. Win meer tijd voor direct klantcontact Marketingautomatisering is echter tijdens het hele customer journey traject van de klant succesvol...
ThinkstockPhotos-543692162

Meer klanten door de inzet van content marketing

Net als veel andere organisaties worstelt je bedrijf waarschijnlijk met alle ontwikkelingen op het gebied van marketing en communicatie. De wereld lijkt door de transparantie van internet kleiner te worden, terwijl het aanbod van informatie wat op klanten wordt afgevuurd alsmaar groeit. De manier waarop mensen informatie tot zich nemen...
2019

Onze 10 meest gelezen blogposts van 2018

Januari is natuurlijk dé tijd om vooruit te kijken, maar het is ook een tijd voor reflectie. In de eerste blogpost van het jaar zetten we de top 10 van meest gelezen artikelen op onze blog voor je op een rij. Heb jij ze allemaal al gelezen? 1. 10 tips...
social_media_trends_2019

Benut direct de social media trends voor 2019

Wat zijn de belangrijkste trends op het gebied van social media in 2019? Nieuwe formats, uitdagingen en manieren om betrokken te zijn, maken van 2019 een spannende tijd om via social media te communiceren. Lees mee en bereid je nu al succesvol voor op het nieuwe jaar. Trend 1: Vertrouwen opnieuw...
trends_webdesign

Doe je voordeel met deze trends in webdesign voor 2019

De jaarwisseling nadert snel. Een nieuw jaar met nieuwe digitale kansen! Speciaal voor jou zetten we de trends voor 2019 op het gebied van webdesign op een rij. Loop deze door en ontdek hoe jij je website verbetert met deze tips. Trend 1: video op volledig schermgrootte Video is een handig en...
Een SEO-vriendelijke website helpt jou op heel veel fronten

Een SEO-vriendelijke website helpt jou op heel veel fronten

Jouw website vormt het hart van jouw online marketing. Daarom zou je website gebouwd moeten worden op een marketingfundering in plaats van op het feit dat de website er vooral mooi moet uitzien. Een visueel aantrekkelijke website spreekt mogelijk mensen meer aan, maar je moet streven naar een goede balans...
bepaaljedoelgroep

Bepaal gericht jouw doelgroep

Het definiëren van jouw doelgroep is één van de belangrijkste aandachtspunten bij de start van jouw marketingactie. Hét fundament onder alle elementen van jouw marketingstrategie. Van hoe je jouw producten of diensten ontwikkelt en beschrijft tot en met de keuze van de marketingkanalen die je gebruikt om die te promoten. Even...
event_marketing

Tips voor effectievere event marketing

Ondanks de digitale transformatie van marketing wordt event marketing ook nog steeds ingezet om nieuwe klanten te werven. Hieronder vallen bijvoorbeeld presentaties, beurzen, netwerkbijeenkomsten, uitjes met klanten en productdemo’s. Maximaal rendement uit dit soort marketingactiviteiten verlangt ondersteuning van andere marketingmiddelen. Benut daarom de onderstaande tips voor meer rendement op jouw...
GettyImages-536274339

Pas je website aan en haal meer klanten binnen

Veel bedrijven stellen zichzelf doelen voor hun online marketing. Ons advies? Check die opnieuw. En vraag jezelf af of je op het goede spoor zit om die doelen te bereiken. Er is niets om je voor te schamen: je bent zeker niet de enige die achterloopt op de doelstellingen.  Analyseren...
klantreis

Kom in actie en zorg dat jij niks mist in jouw content marketing strategie!

Denk aan je laatste grote aankoop. Die deed je waarschijnlijk niet zomaar blindelings. Je investeerde waarschijnlijk tijd in het onderzoeken van merken, het lezen van productrecensies en het afwegen van opties. Je doet toch niet impulsief een grote investering aan de hand van een enkele advertentie die je zag? Natuurlijk...
scorende_homepage

Laat jouw homepage scoren!

De tijd die bezoekers jouw website gunnen, is kort. Komen ze voor het eerst op jouw site? Dan scannen zij kort even de eerste pagina. In die luttele seconden bepalen zij of ze er meer tijd aan willen besteden. Of dat ze direct verder zoeken op het internet. Snel een...
linkedin_marketing

8 tips om met LinkedIn je marketingdoelen te helpen realiseren

Hoe vaak plaats jij een bericht op LinkedIn of een reactie op een bericht van iemand anders? De meeste mensen zien LinkedIn als het belangrijkste ‘zakelijke’ social media kanaal. Toch gebruiken zij LinkedIn alleen als adresboekje of om hun CV bij te werken. Ze besteden vaak veel meer tijd op...
ThinkstockPhotos-185517378

Waarom je regelmatig de Google Analytics van jouw website moet bekijken?

Op veel websites wordt de tracking code van Google Analytics geplaatst om data te verzamelen over de bezoekers van je website. Vervolgens worden die getoond in pagina’s vol tabellen en grafieken. Maar wat heb je nu precies aan al die data? Google Analytics is een vorm van web analytics. De...
seo_trends

Volg 4 trends in SEO en…scoor!

Als eerste bovenaan de zoekresultaten staan? Voor velen het ultieme doel. Echter, dat is niet de enige plek die telt. Als je niet bovenaan staat, kun je alsnog veel doen om jouw organische zoekresultaten te verbeteren en meer bezoekers binnen te halen via Google. Beter scoren met 4 trends in...
drukwerk

7 redenen waarom drukwerk nog steeds goed werkt

Naast onze grafische werkzaamheden begonnen we in 1995 bij Spijker & Co met het bouwen van websites. Toen al zagen we dat de wereld zou veranderen door de komst van internet. Destijds werd gezegd dat internet de toekomst was en drukwerk zou verdwijnen.  Nu 23 jaar later is drukwerk nog...

Regelmatig tips ontvangen via e-mail om meer leads en omzet te genereren? Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid of betrokken medewerkers? Schrijf je hier onder in!

E-mailnieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.