Blog
Berichten vol tips om meer leads en omzet te genereren. Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid en betrokken medewerkers. Haal meer uit jouw marketing- en communicatiebudget!

Benut vandaag nog deze 9 trends in e-mailmarketing
E-mailmarketing roept bij veel mensen de vraag op of het niet teveel een hype is. Iedereen zou de e-mailings als spam in hun inbox ervaren. Echter, met e-mailmarketing scoren bedrijven al jarenlang indrukwekkende resultaten. Hoezo indrukwekkend? E-mail levert een gemiddeld rendement op van 122%. Dat is vier keer hoger dan...

Concrete tips waarmee jij bezoekers langer op jouw website houdt
Jij besteedt veel tijd, moeite en geld aan het ontwikkelen van een website voor jouw bedrijf. Dus je wilt er zeker van zijn dat jouw site de aandacht van mensen trekt. En hen vervolgens de informatie geeft die ze nodig hebben om overtuigd te kiezen voor jouw bedrijf. Echter, niemand...

Vermijd de 10 veelvoorkomende tekstfouten en scoor hoger bij Google
Hoe vinden potentiële klanten jouw bedrijf? De kans is groot dat ze online zoeken. Of jouw doelgroep zich nu in het hele land of jouw eigen omgeving bevindt: internet is het beste kanaal om merken, diensten en producten te onderzoeken voordat je deze koopt. Daarom is het schrijven van teksten...

Marketing automation als motor van de customer journey
Bedrijven gebruiken marketing automation meestal als marketing instrument. Bedoeld om contact te houden met bestaande klanten. Of om potentiële klanten te bereiken en te overtuigen om een eerste aankoop te doen. Win meer tijd voor direct klantcontact Marketingautomatisering is echter tijdens het hele customer journey traject van de klant succesvol...

Meer klanten door de inzet van content marketing
Net als veel andere organisaties worstelt je bedrijf waarschijnlijk met alle ontwikkelingen op het gebied van marketing en communicatie. De wereld lijkt door de transparantie van internet kleiner te worden, terwijl het aanbod van informatie wat op klanten wordt afgevuurd alsmaar groeit. De manier waarop mensen informatie tot zich nemen...

Onze 10 meest gelezen blogposts van 2018
Januari is natuurlijk dé tijd om vooruit te kijken, maar het is ook een tijd voor reflectie. In de eerste blogpost van het jaar zetten we de top 10 van meest gelezen artikelen op onze blog voor je op een rij. Heb jij ze allemaal al gelezen? 1. 10 tips...

Doe je voordeel met deze trends in webdesign voor 2019
De jaarwisseling nadert snel. Een nieuw jaar met nieuwe digitale kansen! Speciaal voor jou zetten we de trends voor 2019 op het gebied van webdesign op een rij. Loop deze door en ontdek hoe jij je website verbetert met deze tips. Trend 1: video op volledig schermgrootte Video is een handig en...

Een SEO-vriendelijke website helpt jou op heel veel fronten
Jouw website vormt het hart van jouw online marketing. Daarom zou je website gebouwd moeten worden op een marketingfundering in plaats van op het feit dat de website er vooral mooi moet uitzien. Een visueel aantrekkelijke website spreekt mogelijk mensen meer aan, maar je moet streven naar een goede balans...

Bepaal gericht jouw doelgroep
Het definiëren van jouw doelgroep is één van de belangrijkste aandachtspunten bij de start van jouw marketingactie. Hét fundament onder alle elementen van jouw marketingstrategie. Van hoe je jouw producten of diensten ontwikkelt en beschrijft tot en met de keuze van de marketingkanalen die je gebruikt om die te promoten. Even...

Tips voor effectievere event marketing
Ondanks de digitale transformatie van marketing wordt event marketing ook nog steeds ingezet om nieuwe klanten te werven. Hieronder vallen bijvoorbeeld presentaties, beurzen, netwerkbijeenkomsten, uitjes met klanten en productdemo’s. Maximaal rendement uit dit soort marketingactiviteiten verlangt ondersteuning van andere marketingmiddelen. Benut daarom de onderstaande tips voor meer rendement op jouw...

Pas je website aan en haal meer klanten binnen
Veel bedrijven stellen zichzelf doelen voor hun online marketing. Ons advies? Check die opnieuw. En vraag jezelf af of je op het goede spoor zit om die doelen te bereiken. Er is niets om je voor te schamen: je bent zeker niet de enige die achterloopt op de doelstellingen. Analyseren...

Kom in actie en zorg dat jij niks mist in jouw content marketing strategie!
Denk aan je laatste grote aankoop. Die deed je waarschijnlijk niet zomaar blindelings. Je investeerde waarschijnlijk tijd in het onderzoeken van merken, het lezen van productrecensies en het afwegen van opties. Je doet toch niet impulsief een grote investering aan de hand van een enkele advertentie die je zag? Natuurlijk...

Laat jouw homepage scoren!
De tijd die bezoekers jouw website gunnen, is kort. Komen ze voor het eerst op jouw site? Dan scannen zij kort even de eerste pagina. In die luttele seconden bepalen zij of ze er meer tijd aan willen besteden. Of dat ze direct verder zoeken op het internet. Snel een...

Waarom je regelmatig de Google Analytics van jouw website moet bekijken?
Op veel websites wordt de tracking code van Google Analytics geplaatst om data te verzamelen over de bezoekers van je website. Vervolgens worden die getoond in pagina’s vol tabellen en grafieken. Maar wat heb je nu precies aan al die data? Google Analytics is een vorm van web analytics. De...

Volg 4 trends in SEO en…scoor!
Als eerste bovenaan de zoekresultaten staan? Voor velen het ultieme doel. Echter, dat is niet de enige plek die telt. Als je niet bovenaan staat, kun je alsnog veel doen om jouw organische zoekresultaten te verbeteren en meer bezoekers binnen te halen via Google. Beter scoren met 4 trends in...