Blog

Berichten vol tips om meer leads en omzet te genereren. Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid en betrokken medewerkers. Haal meer uit jouw marketing- en communicatiebudget!

logo_ontwerp

Een logo laten ontwerpen ? Let hier op!

Het ontwerpen van een nieuw logo krijgt niet altijd de aandacht die het verdient. We zien veel logo’s van bedrijven die snel even tussendoor in elkaar gezet zijn. Zonder na te denken over het doel van het logo. Waar moet je op letten als je een logo laat ontwerpen?  Hieronder staan alle...
offlinecommunicatie

Hoe kan jij je website promoten? Scoor meer bezoekers met deze 19 tips!

Je hebt een website, maar wilt graag meer bezoekers. Wat is het eerste waar je aan denkt bij het verbeteren van de traffic op je website? Precies! Social media, SEO, nieuwsbrieven, en meer. Logisch, maar veel mensen vergeten in de haast al die andere bewezen alternatieven om je website te promoten. Er...
voorkomconsumenten

Voorkom consumenten op jouw website

Heb jij een bedrijf dat diensten of producten levert die gericht zijn op andere bedrijven? Dan merk je dat ook consumenten op de één of andere manier op jouw website belanden en zelfs reageren. Daar zit je eigenlijk niet op te wachten, toch? Dat verkeer is niet gekwalificeerd, het vertroebelt...
wek-social-media-tot-leven

Wek jouw social media kanalen weer tot leven!

Veel bedrijven en organisaties zijn ooit enthousiast gestart met het aanmaken van social media kanalen. Bezoek je die? Dan zie je vaak dat daar al heel lang niet meer naar om is gekeken. Als er al berichten op staan, dan zijn die heel oud en de informatie die bij het...
drukwerk_formaten

Alle formaten drukwerk in een handige checklist

Het kiezen van het juiste formaat papier voor jouw drukwerk is soms lastig. Natuurlijk, iedereen kent het standaard A4’tje van 297 x 210 mm: het papier uit je printer. Maar weet jij ook wat de afmetingen van het A5, A2 of A0 formaat en andere formaten drukwerk zijn? De basis:...
GettyImages-960218488

Win klanten met deze praktische tips voor jouw ‘Over ons’ pagina

Aan de ‘Over ons’ pagina besteden bedrijven meestal (te) weinig tijd. Soms staat er, naast een korte beschrijving over de organisatie, nog een stukje over de geschiedenis van het bedrijf. And that’s it. Een gemiste kans, want de ‘Over ons’ pagina is bij de meeste websites de méést bezochte pagina, na...
Content_maken

5 manieren om tijd te besparen bij het maken van content

Contentcreatie kost, als je het goed doet, tijd. Maar je bent een drukke ondernemer met veel op je bord. Er zijn manieren om het proces van content creëren te stroomlijnen en tijd te besparen, terwijl je nog steeds waardevolle inhoud creëert vanuit jouw bedrijf die bij jouw doelgroep zal opvallen....
Pers_elke_druppel_uit_marketingbudget

Pers elke druppel uit jouw marketingbudget

Veel bedrijven hebben grote plannen, maar een beperkt budget voor marketing. Gebrek aan budget is zeker een beperking, maar dit hoeft je er niet van te weerhouden om het maximale resultaat eruit te persen. Je kunt op verschillende en uiterst effectieve manieren contact leggen met potentiële klanten. Zodat jij jouw...
GettyImages-5178

Pas op, hierom kan Google jouw website bestraffen

De invloed van Google op het succes van jouw website, of misschien wel het succes van jouw bedrijf, is groot. Google speelt de rol van internetpolitie, die websites promoot die volgens hun regels opereren en webpagina's naar beneden haalt die naar hun mening bezoekers niet goed bedienen. De technologiegigant Google...
instagram

10 marketingtips om meer resultaat te halen uit Instagram

Instagram is hip en trendy. Zowel bij gebruikers als bedrijven die hun product willen promoten. Naast het opbouwen van een sterk Instagram-profiel en het aanspreken van volgers via reguliere berichten, kunnen bedrijven het publiek bereiken via Instagram-advertenties.  Hieronder staan 10 tips om meer rendement te halen uit jouw inspanningen op...
video-voor-social-media

Vergroot de impact van jouw video’s op social media met deze tips

Video’s zijn een geweldig medium om jouw naamsbekendheid te vergroten. Je kunt er namelijk verhalen mee vertellen. Zo vergroot je betrokkenheid en bevorder je het delen van de video’s met anderen. Voorwaarde is wel dat de video jouw doelgroep op de juiste manier aanspreekt. Anders is het zonde van je...
ThinkstockPhotos-604348322

Hoger scoren in Google? Maak dan niet deze SEO-fouten!

Iedereen wil graag hoog scoren in Google om nieuwe klanten binnen te halen. Het valt niet mee om die positie voor populaire zoekwoorden te bereiken. Wat zeker niet helpt is dat de meeste websites op het gebied van SEO (zoekmachineoptimalisatie) grote fouten maken. Deze fouten hebben een negatief effect op je ranking...
marketingautomatisering

4 creatieve manieren voor succesvolle marketingautomatisering

Veel bedrijven zijn zich inmiddels goed bewust van wat marketingautomatisering kan betekenen voor het koesteren van leads. En vooral: om deze om te zetten tot klanten. Wanneer je in contact wilt blijven met leads, helpt marketingautomatisering jou dat gesprek gaande te houden. Zo voorkom je dat een lead langzaam uit...
website_verbeteren

7 kansen om jouw website te verbeteren

Jouw bedrijf heeft uiteraard al een website. Maar dat betekent niet dat je daar tijden mee vooruit kunt en achterover kunt leunen. Surfgedrag en trends veranderen, jouw behoeften en die van je doelgroep veranderen. Dus moet jouw website zich blijven ontwikkelen om daarmee jouw doelen te blijven bereiken. Antwoord op...
promoten-social-media

7 tips om jouw “saaie” dienst of product te promoten op social media

Denk jij dat jouw bedrijf, dienst of product té saai is om door andere mensen interessant gevonden te worden? Dit is een misvatting! Want wat je ook via social media probeert te verkopen; het gaat om het verhaal achter jouw bedrijf, product of dienst. Maak daar slim gebruik van. Verhalen...
e-mailmarketing

Benut vandaag nog deze 9 trends in e-mailmarketing

E-mailmarketing roept bij veel mensen de vraag op of het niet teveel een hype is. Iedereen zou de e-mailings als spam in hun inbox ervaren. Echter, met e-mailmarketing scoren bedrijven al jarenlang indrukwekkende resultaten. Hoezo indrukwekkend? E-mail levert een gemiddeld rendement op van 122%. Dat is vier keer hoger dan...
GettyImages-943866542

Concrete tips waarmee jij bezoekers langer op jouw website houdt

Jij besteedt veel tijd, moeite en geld aan het ontwikkelen van een website voor jouw bedrijf. Dus je wilt er zeker van zijn dat jouw site de aandacht van mensen trekt. En hen vervolgens de informatie geeft die ze nodig hebben om overtuigd te kiezen voor jouw bedrijf. Echter, niemand...
zoekmachinescoren

Vermijd de 10 veelvoorkomende tekstfouten en scoor hoger bij Google

Hoe vinden potentiële klanten jouw bedrijf? De kans is groot dat ze online zoeken. Of jouw doelgroep zich nu in het hele land of jouw eigen omgeving bevindt: internet is het beste kanaal om merken, diensten en producten te onderzoeken voordat je deze koopt. Daarom is het schrijven van teksten...

Regelmatig tips ontvangen via e-mail om meer leads en omzet te genereren? Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid of betrokken medewerkers? Schrijf je hier onder in!

E-mailnieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.