Blog

Berichten vol tips om meer leads en omzet te genereren. Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid en betrokken medewerkers. Haal meer uit jouw marketing- en communicatiebudget!

ThinkstockPhotos-673822000

Hier gaat het mis (én weer goed!) met jouw website!

Je hebt een mooie website. Maar de respons? Een dikke nul. Nieuwe klanten melden zich niet. En niemand vult ooit het contactformulier in. Sterker nog: nergens een positieve quote dat ze jou kozen vanwege jouw website. Hoe komt dat toch? En vooral: wat is de oplossing? We geven je vijf...
GettyImages-1183614503-Omgezet

Zó schrijf je teksten die scoren bij jouw doelgroep

Elk bedrijf heeft concurrenten. Geen enkel bedrijf is de enige beschikbare optie voor een klant. Dus moet ook jouw bedrijf werk verzetten om zich te onderscheiden van de concurrentie. Waarom zou iemand voor jou kiezen en niet voor jouw concurrenten? Welke unieke waarde breng jij mee die zij bij niemand...
GettyImages-520838716

3 tips: versterk jouw unieke imago met fotografie

Jouw unieke merkverhaal geef je een boost met boeiende content. Het verhaal dat je vertelt, moet de visie van jouw bedrijf overbrengen. Goed beeldmateriaal is van onschatbare waarde hierin. Want: a picture tells a thousand words. Alles draait om consistentie Afbeeldingen die je op social media deelt, moeten jouw gewenste imago weerspiegelen en...
ThinkstockPhotos-504414600

Waarom moet je eerst optimaliseren voor conversie in plaats van naamsbekendheid?

Wie aan de slag gaat met nieuwe reclame- en communicatieprojecten denkt vooral aan het opbouwen van het imago en naamsbekendheid. Het andere doel van een project is meestal het behalen van conversie. Concreet: het binnenhalen van nieuwe klanten of het verkopen van producten. Juist die zeer belangrijke doelen worden vaak...
ThinkstockPhotos-875762484

Bouw snel naamsbekendheid op in jouw vakgebied

Jouw imago is je beste amigo! Als iedereen jou ziet als dé expert in jouw vakgebied, dan geeft dat je kracht. Het biedt je een platform om kennis en expertise te delen over een onderwerp dat belangrijk is voor jou en je doelgroep. Maar hoe onderscheid jij je in deze lawaaierige...
GettyImages-1074754456

Plan al jouw berichten in met een contentkalender

Een goede planning is dé sleutel tot elk efficiënt bedrijfsproces. Dat geldt ook voor jouw marketingactiviteiten. Je wilt ervoor zorgen dat je regelmatig content van hoge kwaliteit produceert om jouw doelgroep te bereiken en de verkoop te stimuleren.  De meeste bedrijven maken alleen nieuwsberichten of social media posts als iemand...
nieuwemedewerkers

Haal veel meer nieuwe medewerkers binnen met jouw website!

Je hebt werk gemaakt van jouw website. Professioneel webdesign en vol met goede teksten en beelden van jouw producten of diensten. Maar wat doe je eigenlijk om met je site nieuwe medewerkers aan te trekken? Nu de economische groei doorzet, wordt het steeds lastiger om goed gekwalificeerde mensen aan te trekken. Tijd...
GettyImages-1065170872

Waarom jouw website geen nieuwe klanten oplevert? Met deze tips los je dat op

Jouw website levert geen nieuwe klanten op! Waarom eigenlijk niet? Je website staat online, maar je trekt er geen bezoekers naartoe. Soms, als je er tijd voor hebt, dan plaats je een nieuw berichtje. Jouw website levert op deze hapsnap manier niets op, zonde van jouw investering. Jouw website moet...
emailmarketingnieuweklanten

Met deze 5 bewezen e-mailmarketingtips haal jij nieuwe klanten binnen

Ontvangers van e-mail beslissen binnen één seconde of jouw e-mail iets van waarde voor hen bevat of niet. En in het laatste geval belandt jouw mail direct in de prullenbak. Wil je dat meer mensen jouw e-mailing lezen? Onthoud dan deze vuistregel: hij moet niet over jouw bedrijf of product...
GettyImages-489843226

10 redenen waarom video cruciaal is voor jouw content marketing strategie

Het gebruik van video in content marketing groeit. En dat is geen geheim. Je ziet steeds meer video’s van bedrijven verschijnen op websites en social media. YouTube is zelfs de op één na grootste zoekmachine op internet. Hoewel videomarketing vaak een bijzaak is, kan het inzetten van video van grote...
GettyImages-857415112

Social media: zie het als een gesprek met jouw doelgroep

Hoe weet je of jouw berichten op social media voldoende waarde bieden voor jouw doelgroep? Dit is precies de reden waarom je altijd moet proberen een gesprek aan te gaan met je online volgers. Specialist Spijker & Co legt het je graag uit.  Als je dit niet doet, dan loop...
GettyImages-612846366

Vijf cruciale momenten voor een boost van je externe bedrijfscommunicatie

Het regelmatig plaatsen van nieuwe berichten over jouw bedrijf verdient jouw permanente aandacht. Toch laten veel bedrijven die gratis kans op aandacht regelmatig verslappen. Het negatieve resultaat? Geen of nauwelijks communicatie met hun doelgroep. Dus ook meteen minder leads en omzet. Spijker & Co geeft je vijf cruciale momenten waarop...
ThinkstockPhotos-866419432

Zorg dat je overal online aanwezig bent

Een website is het middelpunt van al jouw online activiteiten. Sterker nog, je kunt niet meer zonder tegenwoordig. Echter is het maar één stuk van de marketing puzzel. Het zal je weinig resultaat opleveren, tenzij je gaat voor optimalisatie en integratie van een totale online aanwezigheid. Hieronder staan ​​de overige...
resultaatgericht-webdesign

Wat is het verschil tussen een standaard en een resultaatgerichte website?

We hebben hier bij Spijker & Co allemaal een tic, want we kijken anders tegen websites aan dan de meeste bedrijven of zelfs onze collega-bureaus. Wij bekijken en analyseren websites namelijk door de ogen van bezoekers. Wat ons daarbij opvalt, is dat de meeste websites gebouwd worden als standaard website....
sociaalbewijs

Wat is sociaal bewijs en hoe haal jij er je voordeel uit?

Wat is sociaal bewijs (social proof)? Laten we het eenvoudig houden: het betekent het vertrouwen op de ervaring van anderen bij het nemen van een beslissing. Als je online beoordelingen leest voordat je iets koopt of vrienden vraagt wat een goed restaurant is, dan ben je op zoek naar sociaal...
e-mailhandtekening

10 tips voor jouw e-mailhandtekening

Heel veel zakelijke communicatie verzenden we tegenwoordig via e-mail. Ook hier geldt: you never get a second chance for a first impression. Neem jouw e-mailhandtekening: hoe ziet die eruit? Past deze wel goed in jouw huisstijl? Een doeltreffende e-mailhandtekening is eenvoudig, informatief en professioneel. Maar dit betekent niet dat jouw e-mailhandtekening er saai...
ThinkstockPhotos-509587273

Ontdek het verschil tussen een native app, web app en hybride app

De vraag naar het laten maken van een app voor mobiele telefoons en tablet computers blijft groeien. Het gebruik van deze apparaten neemt sterk toe en de behoefte om te profiteren van mobile marketing stijgt daarmee ook. Loop je al een tijd rond met het idee om een app te...
ThinkstockPhotos-500475153

10 tips voor een goede PowerPoint presentatie

Veel mensen maken PowerPoint presentaties ter ondersteuning van het verhaal dat ze willen vertellen. In de video 'Life after death by PowerPoint' laat Don McMillan op humoristische wijze zien welke fouten gebruikers het meest maken. Wat is een goede PowerPoint presentatie? Hier geeft Spijker & Co jou 10 tips om jouw...

Regelmatig tips ontvangen via e-mail om meer leads en omzet te genereren? Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid of betrokken medewerkers? Schrijf je hier onder in!

E-mailnieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.