Blog

Berichten vol tips om meer leads en omzet te genereren. Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid en betrokken medewerkers. Haal meer uit jouw marketing- en communicatiebudget!

Breakthrough the target, go forward, conquer adversity

Maak het verschil met informatief marketingmateriaal

Informatief marketingmateriaal is media- of marketingmateriaal dat doorgaans leerzamer is dan conventionele advertenties en brochures. Je straalt er met je bedrijf autoriteit mee uit en bouwt vertrouwen op bij jouw prospects. In de kern is informatief marketingmateriaal een manier om potentiële klanten te laten inzien dat jij weet waar je...
landingspagina

15 tips om een effectieve landingspagina te maken

Via landingspagina’s kun je jouw website bezoekers omzetten naar abonnees, leads of klanten. Met de juiste opbouw en inhoud, welteverstaan. Spreken de pagina’s jouw bezoekers niet op de juiste manier aan? Dan verlaten zij jouw website zonder een actie (conversie) uit te voeren. Een gemiste kans dus! Met onderstaande tips...
Marktsegmentatie

Benut de voordelen van marktsegmentatie

Je hebt een geweldig product met veel klanten, maar je weet dat je kansen laat liggen. Je hebt een enorme e-maillijst en een pakkende marketingcampagne, maar je e-mails gaan te vaak naar spam, resulterend in een lage algehele conversieratio. Het verkennen van de voordelen van marktsegmentatie kan jou met deze...
Discuss, chat, talk, dialogue, several businessmen discussing together

Top 9 digitale marketing buzzwords

Algoritmen? Marketingautomation? AI? Klinkt als sciencefiction, maar het is nu al realiteit in digitale marketing. Deze sector is volop in beweging met nieuwe technologieën en evolueert voortdurend. Spijker & Co zet de 9 belangrijkste digitale marketing buzzwords voor jou op een rij. En wil je ze toepassen? Eén belletje naar Spijker...
ThinkstockPhotos-518311294

Is WordPress geschikt als platform voor websites van grote organisaties?

Kun je WordPress gebruiken bij het bouwen van een website voor grote organisaties die een wereldwijde markt bedienen? Of als basis voor een website van een holding met dochterondernemingen? Want deze websites bevatten meestal veel pagina’s, subdomeinen, hoge bezoekersaantallen en gelokaliseerde inhoud. In het verleden werden dit soort websites vaak...
gevonden-worden-via-Google

11 oorzaken waarom websites niet gevonden worden via Google

Je hebt een prachtige website. Al jouw producten en diensten staan er overzichtelijk op. Waarom komen er dan nauwelijks tot geen bezoekers op jouw website? Daar kunnen meerdere oorzaken voor zijn. Gelukkig kun je deze stuk-voor-stuk ontdekken en herstellen. Na herstel kan het wel even duren voordat websites gevonden worden...
ThinkstockPhotos-509932820

Upgrade de content op jouw website voor meer leads

Heb je geen content upgrade? Sorry, maar dan gebeurt er helaas elke keer wanneer iemand iets op jouw website leest, helemaal niets. Nada. Nothing. Echt een gemiste kans dus! Het maakt werkelijk niet uit hoeveel bezoekers je op jouw website krijgt als deze niet converteren naar leads of klanten. Sterker...
Contentkalender

Zes professionele tips voor jouw succesvolle contentkalender

Contentmarketing vormt dé ruggengraat van een sterke (social media) marketingstrategie. En contentmarketing bouw je operationeel op rondom een goed doordachte contentkalender. Daarmee weet je op tijd waar en wat je gaat posten via welk medium. Spijker & Co geeft je graag zes praktische en professionele tips voor jouw succesvolle contentkalender....
Development of software and programming. Program code on computer screen . Launch a new product on a market. Computer display in flat style. Design template from landing page or banner.

Profiteer van de voordelen van formulierenautomatisering

Wil jij de prestaties van jouw website verbeteren? Benut dan de mogelijkheden van formulierenautomatisering. Maar wat is formulierenautomatisering eigenlijk? Hoe werkt het? En vooral: wat levert het jouw bedrijf op? Spijker & Co brengt je graag op goede en snel toepasbare ideeën. Eenvoudig versus geavanceerd  In zijn eenvoudigste vorm is...
ThinkstockPhotos-854345556

12 tekenen dat jouw bedrijf hulp nodig heeft bij content marketing

Veel bedrijven zijn inmiddels aan de slag met één of andere vorm van content marketing. Zij publiceren nieuwsberichten of blogposts, versturen e-mailnieuwsbrieven, hebben een lead-magnet op hun website staan of publiceren regelmatig berichten op social media. Volgens onderzoek van het Content Marketing Institute beoordeelt slechts 9% van de bedrijven hun inzet op dit...
Branding

10 redenen waarom branding belangrijk is voor jouw bedrijf

Alles wat we weten over elk product dat we gebruiken, is vanwege branding. Het is dé cruciale schakel die jouw bedrijf met je klanten verbindt en vice versa. Branding is een must voor elke kleine, startende onderneming, elk partnerschap, elk bedrijf en elke organisatie. Spijker & Co geeft jou hier...
Content marketing

Is content marketing de juiste keuze voor mijn bedrijf?

Content marketing is niet alleen een trend of gimmick die komt en gaat in de marketingwereld. Het is uitgegroeid tot een essentieel ingrediënt voor marketingsucces in het digitale universum. De reden daarvoor? Met op internet een schat aan informatie binnen handbereik, komen klanten tegenwoordig met een gezonde dosis scepsis tot...
Branding

Wat is Branding? En waarom is het zo belangrijk?

Branding is onmisbaar. Want Branding maakt van jouw bedrijf, dienst of product een onweerstaanbaar sterk en succesvol merk. Nu, morgen en voor altijd. Met jouw juiste inzet op Branding trek je de ideale en levenslange klant. In feite is Branding alles wat je doet met marketing om op te vallen,...
Isometric mailing list or mailing services. Online marketing and communication. Electronic mail message concept as part of business marketing

Hoe maak je een e-mailnieuwsbrief die vertrouwen opbouwt en leads stimuleert?

E-mailnieuwsbrieven zijn weer in. Het aantal stijgt en ook de leesintensiteit. In feite vormt de e-mailnieuwsbrief hét belangrijkste instrument voor de contentmarketing van jouw organisatie. Het is eenvoudig in te zetten, je hebt de content in eigen hand, alles is meetbaar en door de techniek bereik je er een grote...
Group of businessmen working in business space, statistical analysis and management

Benut de voordelen van groeimarketing voor jouw bedrijf

Groeimarketing is een strategie die zich minder richt op nieuwe leads en meer op het realiseren van herhaalaankopen van bestaande klanten. Spijker & Co legt je graag uit wat het precies is, hoe het werkt én hoe jij groeimarketing succesvol inzet voor jouw organisatie. We weten allemaal dat het gemakkelijker...
ThinkstockPhotos-521431134

Tip voor jouw content marketing strategie: deel gericht berichten van anderen

Misschien herken je dit. Veel mensen delen berichten van anderen zonder na te denken waarom. Zoals het interessante artikel van een nieuwssite. Het leuke bericht van een klant. Of grappige uitspraken die voorbij komen op Twitter. Een goede en gerichte curation strategie verhoogt voor jou het effect van dit delen....
ThinkstockPhotos-489521268

In slechts 7 stappen jouw e-mailmarketing maximaal verbeterd

Dé gouden formule om een maximaal aantal mensen jouw e-mailing te laten openen? Die is er natuurlijk niet. Wel zijn er bewezen tips om je resultaten een boost te geven. Je leest ze hier. Recent onderzoek bewijst dat ongeveer 25% van de ontvangers van jouw nieuwsbrief deze ook daadwerkelijk opent. Afhankelijk van...
followers or users monetization team marketing strategy concept with modern flat style - vector illustration

Profiteer nú van 5 bewezen methoden van inbound marketing

Inbound marketing is niet meer weg te denken uit je digitale strategie. Slimme inbound marketing creëert een overtuigende merkervaring voor jouw potentiële klanten, in plaats van hard selling. Profiteer daarom nú van deze 5 bewezen voorbeelden van inbound marketing, jou aangereikt door Spijker & Co. Wat ís inbound marketing? Inbound...

Regelmatig tips ontvangen via e-mail om meer leads en omzet te genereren? Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid of betrokken medewerkers? Schrijf je hier onder in!

E-mailnieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.